Pentas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Where a new world began
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Maan-vormige eiland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ryan
Level 2
Level 2
Ryan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 07-03-11

Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maan-vormige eiland   Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 14, 2011 7:02 pm

ryan luisterde eerst naar liam die iets zei, en dan luistert hij naar het mooie geluid van de crekas. en hij geenoot er van en hij ontspande zich langzaam en sloot een tijdje zijn ogen tot hij iets voelt kriebelen en hij keek op en zag eentje op zijn hand zitten en hij glimlachte en sloot zijn ogen weer."deze plaats is net een stukje hemel op pentas"zucht hij te vreden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maan-vormige eiland   Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 15, 2011 7:41 am

'Het is mijn favoriete plek op heel Pentas... Pentas is zeker beter dan aarde. Ik hoor verhalen over de eerste mensen die voet hadden gezet op Pentas, en zeiden; Het is zo vredig hier... Geen luidruchte auto's, geen aso's, geen vernieling of vervuiling....' zei Liam bedenkelijk. Hij nam het beestje op zijn hand en liet het over zijn hand kruipen. Daarna vloog de crekas weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
Level 2
Level 2
Ryan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 07-03-11

Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maan-vormige eiland   Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 15, 2011 6:17 pm

ryan luisterde en dacht aan die andere planeet dat zou wel een zielige planeet zijn waar alles kapot ging door dat vervuilde gedoe."hiet is gelukkig alles goed"glimlacht hij en hij genoot nog altijd van het geluid die de crakes maakte en hij voelde zich er rustiger door worden."ik begrijp waarom dit je faforite plekje is, zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maan-vormige eiland   Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 21, 2011 6:04 pm

Liam glimlachte naar Ryan en knikte. 'Ik ben hier beland toen ik met mijn vader aan het zeilen was. Ik viel van de boot af, en spoelde aan op dit eiland. Hij zocht natuurlijk als een gek naar me, en heel toevallig vond hij me ook nog. Dat is nog eens geluk hebben... Ook al kwam ik er wel achter dat het plukken van bloemen hier niet erg slim was...' zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
Level 2
Level 2
Ryan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 07-03-11

Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maan-vormige eiland   Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 21, 2011 7:00 pm

ryan lachte toen liam was aant vertellen, en hij moest ook meteen aan zich zelf denken hij was ook eentje die altijd in de problemen kwam," weetje volgens mij hebben we best veel gemeen weetje, ik kom ook snel in de problemen,"grijnst ryan en keek liam aan. jij zo te horen ook, zegt hij en hij ging recht zitten en keek naar de bloemen die er stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maan-vormige eiland   Het Maan-vormige eiland - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Maan-vormige eiland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pentas :: Het Rpg :: Het Neutrale gebied-
Ga naar: