Pentas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Where a new world began
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hyvin - Mythindir.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimema dec 05, 2011 9:48 pm

Mallorie grijnsde. "Heb ik nou zo'n slechte invloed op je?" vroeg ze hem plagend en ze kuste zijn lippen kort. Mallorie luisterde even. "Laat me eens los. Er is water hie in de buurt. Ik heb besloten dat wer daar maar even heen gaan.' zei Mallorie grijnzend tegen hem. Ze vond het heerlijk met Darragh en had zich nog nooit zo gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimema dec 05, 2011 9:54 pm

"Nee hoor, je hebt me geleerf wat genietenbis. Dat is geen slechte invloed. " zei Darragh grijnzend. Met tegnzin liet hik Mallorie los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimema dec 05, 2011 9:58 pm

Darragh gaf haar zo'n goed gevoel, ze glimlachte. Mallorie kuste hem kort en stond op van hem. "Krijg me dan maar te pakken als je iets wilt." zei ze plagend tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimema dec 05, 2011 10:02 pm

Vlug als een soepele slang kwam Darragh omhoog. Hij keek Mallorie aan. Zijn ogen stemde in en hij begon achter haar aan te rennen. Door het bos. Darragh was misschien wat soepeler door zijn slangenbloed, maar Mallorie had zeker de snelheid en lenigheid van katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimema dec 05, 2011 10:14 pm

Mallorie moest lachen. Ze rende door en zag uiteindelijk een meer. Snel dook Mallorie erin, ondanks dat ze niet van water hield was het wel even nodig. Ze lachte even en grinnikte. "Kom dan!" riep ze uitdagen. Mallorie genoot hier meer en meer van maar het water was wel erg koud, wat te zien was aan haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimeza dec 10, 2011 11:32 pm

Darragh dook haar zonder aarzelen avhterna. Zijn lichaam schoot soepel door het ijs koude water en hij zwom naar Mallorie toe." IK DACHT DAT KATTEN NIET VAN WATER HIELDEN? " Zei hij zacht tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimezo dec 11, 2011 10:25 pm

Mallorie glimlachte en kroop helemaal tegen hem aan. "Ik hou ook niet van water. Daarom blijf ik heel dicht bij je.." zei ze glimlachend tegen hem. Mallorie grijnsde, ze hield totaal niet van water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimevr jan 13, 2012 8:43 pm

"Ik zal je beschermen." Zei Darragh en hij trok Mallorie stevig tegen zich aan. Zijn ogen blijven op haar gericht. "Ik hou zo ontzettrnd veel van je Mal." Zei hij en hij kuste zachtjes haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimevr jan 13, 2012 9:29 pm

Mallorie glimlachte. "Ik hou ook van jou Dar, ontzettend veel." zei ze zachtjes. Ze bleef dicht bij hem staan en keek hem genietend aan. Ze was echt gek op hem geworden in die korte tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimewo jan 18, 2012 6:15 pm

"Weet je het zeker? Je weet dat dit zwaar word afgekeurd. Naga en Neko. Poeh daar gaat over worden gepraat" Zei Darragh en hij keek weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimedo jan 19, 2012 10:42 am

Mallorie legde haar hand op zijn wang en duwde zijn gezicht zo dat ze hem aankeek. "Och.. Er wordt wel meer gedaan dan alleen gepraat. Maar ik vind jou het waard." zei ze zachtjes tegen hem en ze gaf hem een kusje. "Maar als jij dat niet vind.. Dan zal ik vertrekken.." zei Mallorie zachtjes en ze liet hem los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimedo jan 19, 2012 3:47 pm

Darragh pakte Mallorie weer vast en omhelsde haar. " Jij bent het mij ook zeker weten waard Mal. Ik wil gewoon niet dat jij moeilijkheden krijgt om mij." Zei Darragh. Zijn lichaam reageerde en zijn part ging weer omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitimema jan 23, 2012 3:08 pm

Mallorie kuste hem zachtjes en glimlachte. "Ik krijg toch wel moeilijkheden. Ik stel het gewoon zo lang mogelijk uit.." zei Mallorie zachtjes. Ze voelde zijn part en keek er kort naar en toen weer naar hem. "Mijn werk is in de onderwereld van het goede evenals het slechte. Het is onmogelijk dat ze er niet achter komen maar tegen de juiste betaling worden er geen moeilijkheden gemaakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 8 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hyvin - Mythindir.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pentas :: Het Rpg :: Het rijk van Het Goede-
Ga naar: