Pentas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Where a new world began
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Huis van Ryan - morte

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ryan
Level 2
Level 2
Ryan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 07-03-11

Huis van Ryan - morte - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan - morte   Huis van Ryan - morte - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 30, 2011 8:16 pm

ryan glimlachte. ik dacht al zo iets en dat vind ik ook aardig van je, je moet niet denken omdat ik het opruimde tot ik kwaad was. zegt hij tegen evra vriendelijk, maar dan ziet hij zijn rode handen. kom dan spoelen we die af onder de kraan stelt hij voor. terwijl hij terug de keuken in liep
--------
zoe je ook een orpg willen doen met mij
dat moet denk ik wel op een andere site. ik weet wel eentje ik stuur je hem wel als je het wilt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evra
Level 3
Level 3
Evra


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 14-02-11
Woonplaats : In de boom in je achtertuin.

Huis van Ryan - morte - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan - morte   Huis van Ryan - morte - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 30, 2011 9:00 pm

Evra keek op. "Kr..kraan?" hij klonk angstig "Je..je bedoelt toch niet water hé? Hij keek Ryan aan met grote ogen. Hij was als de dood voor water. Zo af en toe wassen kon wel, maar kraan?

---
Is goed hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Ryan - morte
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Luka's werkplaats - Morte
» De stad Morte.
» het schaduwloze bos - bij morte
» Kroeg de Zwijnssnuit- Morte
» De grotten achter Morte

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pentas :: Het Rpg :: Het rijk van Het Slechte-
Ga naar: